Visites:

dimarts, 28 de febrer del 2012

Economia, política i polítics...

Bé, aquest tema és bastant delicat, però, segons les ordres del meu professor, tinc que comentar aquest tema obligatòriament, així que tinc que raonar amb delicadesa.

Des del meu punt de vista, l'economia en Europa va bastant malament, degut a la crisis.
Jo del tema de com va España m'he fet una pregunta:
Per què la gent al estar farta dels polítics, i amb ganes de ser lliures a España, acaben votant al PP?
Pel que havia vist un 90% de persones es queixaven d'aquest, i deien de no votar-los per al próxim any, però resulta que han sortit triomfadors, i per majoria absoluta!
A mi la política no m'interessa gaire, ja que la meva opinió sobre els polítics és negativa: apoiu a Annonymous.
Annonymous no és un grup de crackers/hackers que es dediquen a entrar als ordinadors de les altres persones, Annonymous és un "partit" que vota per fer fora al govern, un partit que vol que els polítics deixin de robar-nos els diners i ingresar-los en la seva cartera, un grup dedicat amb honor cap a Guy Fawkes.

La vostra pregunta segurament serà: I qui és Guy Fawkes?...
Aquest home va ser una persona que amb força de voluntat va decidir no estar sota les influéncies polítiques,fart de les misèries on vivia el poble, fart dels polítics corruptes , i va intentar fer explotar el parlament i assassinar al rey. Pot ser que molts creguin que era un terrorista, o que la idea de fer volar l'ajuntament fos molt boja, però ho va fer amb la intenció de lliberar el poble de les classes superiors. Malauradament, el van enxempar i no va poder acabar el seu somni, i el van portar a la foguera.
Avui en dia, a UK es celebra el 5 de nobembre, el qual va ser capturat Guy Fawkes i els Anglesos celebren aquest dia cremant una titella gegant den Fawkes.


Avui en dia la gent no se'n adona conta d'aquestes coses, però jo explico això per als que no poden saber-ho, que s'adonin conte (no dic que apoieu a Annonymous, sinó que us vull fer veure la pura i dura realitat)




Aquesta és la máscara que fa referéncia a Anonymous, a Guy Fawkes.
Recomenacció:
Una gran película que parla den Guy Fawkes és V da Vendetta, (V de Venjança) la qual ens explica en quin món vivim, amb acció i llógica.
(Aquesta pel·lícula l'han creada els mateixos que van fer la trilogía de Matrix)




"Recuerden recuerden el 5 de Noviembre. Conspiración, pólvora y traición. No veo la demora y siempre es la hora para evocarla sin dilación..."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada